مدیر توسعه تجارت اسوس در ایران با اشاره به فراهم نمودن محلی کردن محصولات اسوس برای ایرانیان و فارسی زبانان گفت: «هدف ما خدمت به بازار ایران است.»
بقیه مطالب در ادامه مطالب
امید عبادی - مدیر توسعه تجارت اسوس در ایران- در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار ایتنا، ضمن اشاره به برند شدن اسوس از 4 ژانویه 2010 گفت: «بر اساس آمار سه ماهه دوم سال 2011 اسوس توانسته در مجموع در بین 5 برند دنیا قرار بگیرد. این در حالی است که در قسمت بازار فروش عمده و مجموع رتبه 6 و در بازار فروش مصرفی و تکی در رتبه 3 قرار گرفته است.»
امید عبادی در مورد نوع بازار ایران افزود: «بازار ایران جزو بازار فروش مصرفی قرار دارد حتی شرکتها و نهادها و ارگانهای ما نیز از بازار فروش مصرفی و تکی خرید میکنند و جزو این بازار هستند.»
وی در مورد دفتر اسوس در ایران بیان داشت: «با توجه به احساس مسئولیتی که نسبت به هموطنان خود داریم و با توجه به این که کارکنان ما همه ایرانی و فارسی زبان هستند و علاقهمان به بازار کشور عزیزمان وجوذ دارد، سعی داریم در اطلاعرسانی وفرهنگسازی به هممیهنان خود خدمت کنیم و حق انتخابهایی را به کاربران ایرانی بدهیم.»
عبادی افزود: «سعی داریم محصولات اسوس در بازار ایران با گارانتی پیشفرض و معمول 2 ساله به دست مشتریان ایرانی برسد.»
عبادی در مورد محلیسازی محصولات و خدمات اسوس در ایران و اقدامات انجامی دفتر افزود:«ما تنها برندی هستیم که در ایران کاتالوگ و دفترچه راهنمای فارسی در بستههای نتبوک ارائه میکنیم و کارت گارانتی فارسی به کاربران ایرانی میدهیم تا مشتریان ایرانی ما از حقوقحقه خود خبر داشته باشند.»
مدیر توسعه تجارت اسوس با اشاره به یکسان بودن سیاستگذاری بازار فروش اسوس در ایران با سیاستهای اسوس در دنیا و توجه اسوس به بازار ایران افزود: «شیوه قیمتگذاری اسوس در ایران بر اساس قدرت خرید مصرف کننده یا کاربر کالاست. ما با توجه به کف قیمت خود و با توجه به توان مشتریان ایرانی به قیمت نهایی یک محصول در ایران دست مییابیم.»
وی افزود: «این روند قیمتگذاری به ما کمک کرد تا نبض بازار را در اختیار داشتهباشیم . ما میخواهیم بر اساس علاقه مشتریان کالاهایمان را ارائه دهیم که این در حرف آسان بوذه ولی در عمل بسیار سخت است، چون رقبای ما در بازار نیز ساکت ننشستهاند و سیاستهای خاص خودشان را دارند.»
عبادی با اشاره به رتبه یک اسوس در فروش نتبوک (EeePc) در بازار دنیا و برنامهها و اهداف این شرکت برای گرفتن جشن برند یک در مجموع کالاها در سال 2012 میلادی بیان داشت: «ما نیز سعی داریم با سیاستهای اسوس در دنیا، در ایران نیز در همان سال جزو 2 برند برتر بودن را جشن بگیریم.»
مدیر توسعه تجارت اسوس در ایران همچنين به ايتنا گفت: « برای شب عید میلادی محصولات ویژهای را روانه بازار خواهیم کرد که بازار دنیا را تحتتاثیر قرار خواهد داد.»
عبادی در مورد فرهنگسازی در مورد محصولات جدیدی همچون تبلت ابراز داشت:« ما تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا با کمک رسانهها به این مهم دستیابیم. نکته قابل توجه اینجاست که مردم ایران همچون مردم اروپا و آمریکا انتخاب محصول میکنند. برخلاف مردم حوزه خلیج فارس و جنوب شرق آسیا که بهدنبال اجناس ارزان قیمت هستند، ایرانیان نشان دادن به کارایی فنی و کیفیت اهمیت داده و برند برایشان مهم است و همین باعث فروش بالای سونی در ایران گردیده است.»
عبادی با اشاره به سابقه فعالیت 5 ساله دفتر اسوس در ایران گفت: «ازطریق رسانه شما از همه کسانی که در این 5 سال اخیر به اسوس را در ایران همراهی کردند تشکر میکنم و دست همه افرادی که در این مدت به ما اعتماد کردند میبوسم. ما مدیون این حسن ظن و اعتماد آنها هستیم.»
امید عبادی در مورد نوع بازار ایران افزود: «بازار ایران جزو بازار فروش مصرفی قرار دارد حتی شرکتها و نهادها و ارگانهای ما نیز از بازار فروش مصرفی و تکی خرید میکنند و جزو این بازار هستند.»
وی در مورد دفتر اسوس در ایران بیان داشت: «با توجه به احساس مسئولیتی که نسبت به هموطنان خود داریم و با توجه به این که کارکنان ما همه ایرانی و فارسی زبان هستند و علاقهمان به بازار کشور عزیزمان وجوذ دارد، سعی داریم در اطلاعرسانی وفرهنگسازی به هممیهنان خود خدمت کنیم و حق انتخابهایی را به کاربران ایرانی بدهیم.»
عبادی افزود: «سعی داریم محصولات اسوس در بازار ایران با گارانتی پیشفرض و معمول 2 ساله به دست مشتریان ایرانی برسد.»
عبادی در مورد محلیسازی محصولات و خدمات اسوس در ایران و اقدامات انجامی دفتر افزود:«ما تنها برندی هستیم که در ایران کاتالوگ و دفترچه راهنمای فارسی در بستههای نتبوک ارائه میکنیم و کارت گارانتی فارسی به کاربران ایرانی میدهیم تا مشتریان ایرانی ما از حقوقحقه خود خبر داشته باشند.»
مدیر توسعه تجارت اسوس با اشاره به یکسان بودن سیاستگذاری بازار فروش اسوس در ایران با سیاستهای اسوس در دنیا و توجه اسوس به بازار ایران افزود: «شیوه قیمتگذاری اسوس در ایران بر اساس قدرت خرید مصرف کننده یا کاربر کالاست. ما با توجه به کف قیمت خود و با توجه به توان مشتریان ایرانی به قیمت نهایی یک محصول در ایران دست مییابیم.»
وی افزود: «این روند قیمتگذاری به ما کمک کرد تا نبض بازار را در اختیار داشتهباشیم . ما میخواهیم بر اساس علاقه مشتریان کالاهایمان را ارائه دهیم که این در حرف آسان بوذه ولی در عمل بسیار سخت است، چون رقبای ما در بازار نیز ساکت ننشستهاند و سیاستهای خاص خودشان را دارند.»
عبادی با اشاره به رتبه یک اسوس در فروش نتبوک (EeePc) در بازار دنیا و برنامهها و اهداف این شرکت برای گرفتن جشن برند یک در مجموع کالاها در سال 2012 میلادی بیان داشت: «ما نیز سعی داریم با سیاستهای اسوس در دنیا، در ایران نیز در همان سال جزو 2 برند برتر بودن را جشن بگیریم.»
مدیر توسعه تجارت اسوس در ایران همچنين به ايتنا گفت: « برای شب عید میلادی محصولات ویژهای را روانه بازار خواهیم کرد که بازار دنیا را تحتتاثیر قرار خواهد داد.»
عبادی در مورد فرهنگسازی در مورد محصولات جدیدی همچون تبلت ابراز داشت:« ما تمام تلاش خود را به کار میگیریم تا با کمک رسانهها به این مهم دستیابیم. نکته قابل توجه اینجاست که مردم ایران همچون مردم اروپا و آمریکا انتخاب محصول میکنند. برخلاف مردم حوزه خلیج فارس و جنوب شرق آسیا که بهدنبال اجناس ارزان قیمت هستند، ایرانیان نشان دادن به کارایی فنی و کیفیت اهمیت داده و برند برایشان مهم است و همین باعث فروش بالای سونی در ایران گردیده است.»
عبادی با اشاره به سابقه فعالیت 5 ساله دفتر اسوس در ایران گفت: «ازطریق رسانه شما از همه کسانی که در این 5 سال اخیر به اسوس را در ایران همراهی کردند تشکر میکنم و دست همه افرادی که در این مدت به ما اعتماد کردند میبوسم. ما مدیون این حسن ظن و اعتماد آنها هستیم.»
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر